Morali smo pronaći rješenje zbog djece koja su imala pauzu u rasporedu, navode iz Ministarstva
Prvog školskog dana učenicima su podijeljeni anketni listići kako bi se njihovi roditelji izjasnili hoće li njihovo dijete ići na čas vjeronauke ili novi predmet koji je uveden kao alternativa – društvo/religija/kultura.
Iz Ministarstva obrazovanja i nauke Kantona rekli su nam da su zaposlenici škola bili obavezni podijeliti anketne listiće da bi sljedeće sedmice mogli vidjeti rezultate i broj učenika koji će pohađati jedan od ova dva predmeta.
– Oko 40 posto srednjoškolaca prošlih godina bio je opredijeljen da sluša vjeronauku. U osnovnim školama blizu 80 posto đaka išlo je na vjeronauku, a 20 posto nije slušalo predmet. Bili smo primorani uraditi nešto da bismo stvorili ravnopravne uvjete za djecu koja nisu išla na vjeronauku da ne bi bili diskriminirana i da ne bi imala ocjenu manje – navode iz Ministarstva.
Nastavnici koji su predavali vjeronauku to će i ubuduće raditi, dok će nastavnici s društvenih fakulteta predavati novi predmet. Predmet koji je alternativan vjeronauci u srednjim školama zove se Kultura religija i, po zaključku Vlade KS, ulazit će u prosjek ocjena kao i u osnovnim školama.
Priručnik umjesto udžbenika
Za ovu godinu kao nadomjestak udžbenicima nastavnici imaju dobar priručnik.
– Obaveza kadra koji bude predavao novi predmet je da djeci pripremaju radni materijal
koji će zamijeniti udžbenike ili ih moraju upućivati na literaturu koja će im biti korisna. Nakon što raspišemo konkurs i izvršimo recenziju tek će biti moguće govoriti o pisanju udžbenika koji ćemo, najvjerovatnije, imati u toku sljedeće školske godine – navode iz Ministarstva.
(dnevniavazba)