Naplatna mjesta
Ova dionica predstavlja nastavak sagrađenog dijela autoputa od Sarajeva do Kaknja dugog oko 40 kilometara, na kojem se putarina naplaćuje u iznosu od 12 feninga po kilometru, uz popuste od deset posto za korištenje takozvanih tagova. Iako će dionica Kakanj – Bilješevo, čija je vrijednost 43 miliona eura, biti završena i puštena u promet do kraja avgusta, alternativna cesta ni bočno naplatno mjesto još nisu sagrađeni.
– Radovi na dovršetku alternativne ceste, bez koje se ne smije naplaćivati putarina na autoputu, kao i bočno naplatno mjesto u Kaknju, bit će završeni za nekoliko mjeseci. Nakon toga će i ova dionica biti uvedena u sistem naplate cestarine – kazao nam je Karić.
Bez popusta
Kada počne naplata, za kompletnu dionicu od Sarajeva od Bilješeva putnička vozila izdvajat će 5,40 KM, za vozila druge kategorije 10,80, treće 16,20, a četvrte kategorije, odnosno kamione, 21,60 maraka. Ovo su cijene bez popusta. Radove na dionici Kakanj – Bilješevo izvode hrvatski “Vijadukt” i kompanija “Hering” iz Širokog Brijega.
Završetak autoputa do Zenice do kraja 2014.
Nakon što se završi gradnja tunela Vijenac te dionice Gorica – Drivuša duge tri kilometra, autoput do Zenice, za koji su prethodne vlasti postavile temeljac daleke 2000. godine, konačno će biti kompletiran. To bi se trebalo desiti do kraja 2014.
(dnevniavazba)