Mjerenje posjećenosti: U BiH pokrenut novi internetski servis “Snajper”
Internetski servis Snajper.ba je nastao iz potrebe da se povežu vlasnici web stranica, oglašivači i krajnji korisnici usluga, ali i kako bi se stvorio standard upoređivanja internet stranica.
Uz pomoć Snajpera moguće je tačno utvrditi šta ljudi rade na internetu, sortirati ih u odgovarajuće grupe prema interesovanjima i povezati se s njima.
Njegova osnovna karakteristika je precizno targetiranje posjetilaca što omogućava komunikaciju sa specifičnim i manjim tržišnim nišama.
Vlasnik i autor projekta Snajper.ba Zoran Torbica istakao je da Snajper.ba teži da pokaže veličinu bh. internet tržišta i da doprinese razvoju internet marketinga, posebno u ciljanom oglašavanju i odnosima s javnošću.
-Koliko je Snajper značajan alat govori i činjenica da u Srbiji i Hrvatskoj više od 15 agencija koristi upravo Snajper i kontakt s blogerima za kreiranje media planova, rekao je Torbica.
Dodao je da se u prvih 48 sati od pokretanja servisa prijavilo 14 bh. internet stranica kojima će ovaj servis biti uvijek biti besplatan.
Internetski servis Snajper prvi put je pokrenut u Srbiji, te je nakon širenja na hrvatsko tržište došao i u Bosnu i Hercegovinu.
(FENA)