ForumIslamBosnaTražiKontaktŠuraLoginRegistruj se

Privatni kutak

IB - Dućan:

Zadnji tekstovi:

Podrži IB:

Zadnji postovi:

Poruke dana
Aferim dana:
Bezze dana:
Re: Jos sitno .:) od valentino --1


Statistika
Poruka: 614156
Tema: 65013
Članova: 55390
Najnoviji član: kobe#[a..z]ak


Popularno

+  IslamBosna Forum
|-+  Forum na bosanskom jeziku
| |-+  Zanimljivosti i ostalo (Moderator: eko87)
| | |-+  Sve o sejtanovim saveznicima (sihirbazima/sahirima/vracarima)
0 Članova i 1 Gost citaju ovu temu. « prethodno sljedeće »
Stranica: [1] 2 Idi dolje Printaj
Tema: Sve o sejtanovim saveznicima (sihirbazima/sahirima/vracarima)  (Čitanja 13515 puta)
sa8
Oflajn
Žensko
848
Vidi Profil
« u: Oktobar 10, 2008, 10:09:16 »


Savez sa sejtanom



“Ko ode vračaru i povjeruje u ono što mu je rekao, porekao je ono što je objavljeno Muhammedu, s.a.v.s.”
Svakodnevno smo u prilici čuti ove turobne rečenice: “Na kraju sam živaca…”, “Zapustio(la) sam porodicu, bračne obaveze”, “Ni u čemu više ne vidim smisao i ljepotu”, “Ne mogu kontrolirati svoje tijelo, “Kuća me ubija”, “Brak nam se raspada, “Dođe mi da se ubijem”, “Stalno se svađamo” itd. Ove riječi samo djelomično otkrivaju prazninu, jad i očaj u dušama onih koji sebi traže lijeka.

Biznismeni opasne rabote

Ovo je jedna od onih tema o kojima se kod nas rijetko piše, pogotovo s naučnog i medicinskog aspekta, a koja je veoma prisutna među našim svijetom. Prisutnija od mnogih drugih o kojima naša štampa piše. Čini sihra prisutni su u našem svakodnevnom životu, a njegovi učinci, puni zla i nesreće, nerijetko su sudbina naših prijatelja, komšija, pa i nas samih.

Mnogi će primijetiti kako kod nas, ali i u svijetu, nikad nije bilo više sihra nego danas. Cijela naselja zagađena su sihirskim činima, kako to kaže jedan naš hafiz. Posljedice su očevidne i manifestiraju se enormno velikim brojem zločina, samoubistava, razvoda, duševnih rastrojstava, psiho-oboljenja, pribjegavanja drogi i alkoholizmu, svakodenvnim svađama, sudskim sporovima. Ljudi traže spasa, dok zvanična medicina još uvijek ne može ponuditi izlaz iz svih tragičnih situacija kroz koje mnogi prolaze. Zato se ljudi, tražeći izlaz, obraćaju i kome treba i kome ne treba.

Mnogo ih je koji se obraćate spravljačima hamajlija i zapisa kako bi se oslobodili sihra i drugih čina i vratili zdravlje, mir, ljubav i harmoniju u svoj dom. Mali broj ih se obraća na pravo mjesto, originalnim i iskrenim liječnicima Allahovom Knjigom.

Narod i nije toliko kriv, jer i ne zna napraviti razliku između ispravnog i neispravnog.
Njih trebaju uputiti oni koji znaju ispravni vid liječenja, a to ne praktikuju iz njima poznatih razloga. Sve se pretvorilo u biznis… Hajde, ni to nije toliki problem koliki je problem to što su ovi biznismeni za svoje najbliže saradnike unajmili bića koja niko ne vidi, a koja su prisutna svuda oko nas. Saradnja je na nivou, a jedini motiv njihovog posla jest interes.

Onome koji “liječi” uz pomoć “prijatelja” džina interes je novac, odnosno materijalna dobit. Džinu je interes nanositi bol čovjeku, ali on to ne može sam i bez pomoći čovjeka sa ovog svijeta. Svijet džina i šejtana paralelan je našem svijetu, egzistira i ima moć razumijevanja i slobodnu volju kao i ljudi. Obavezni su izvršavati dužnosti isto kao i ljudi. Izvan su ljudskih čula. Ne mogu se vidjeti u svom stvarnom liku. Ali, zato imaju moć pretvaranja u likove životinja i ljudi. Za svoja djela će na Sudnjem danu polagati račune.

Razmirice među supružnicima, razne bolesti, teškoće i nemiri, teška psihička stanja, pa čak i ludilo, to su posljedice njihova djelovanja na ljude.

O čemu se, zapravo, radi?

Sihr je sporazum između sihirbaza i šejtana koji se sastoji u tome da sihirbaz počini neke harame ili djela koja vode u širk (nevjerstvo), a da mu šejtan zauzvrat pomaže i bude poslušan u onome što traži od njega.

Da bi se približili šejtanu sihirbazi koriste razna sredstva. Postoje sihirbazi koji zavežu Mushaf za tabane i tako ulaze u klozet. Neki od njih pišu kur’anske ajete nečistoćom, drugi ih pišu krvlju od menstruacije. Jedni, opet, pišu kur’anske ajete na svojim tabanima, drugi pišu Fatihu naopako. Neki od njih klanjaju bez abdesta, neki su stalno u stanju džunupluka (nečisti), neki kolju u ime šejtana i ne spominju Allahovo ime, noseći kurban tamo gdje mu odredi šejtan. Neki od njih opće sa svojom majkom ili kćerkom, neki pišu talismane nearapskim riječima koje u sebi sadrže značenje nevjerstva.

Šejtan i sihirbaz isti su u neposlušnosti prema Allahu

Jasno je da džin neće pomoći sihirbazu niti mu služiti osim uz protuuslugu. [to je sihirbaz veći kafir, to je šejtan poslušniji i brži u izvršavanju njegovih naređenja. A ako sihirbaz uskrati poslušnost šejtanu, ovaj mu neće više služiti i ignorirat će njegova naređenja. Zbog toga su šejtan i sihirbaz potpuno isti u neposlušnosti prema Allahu.

Sam pogled u njegovo lice dovoljna je konstatacija rečenom. Na njegovu licu vidjet ćeš tamu kufra poput crnog oblaka. A ako ga bolje upoznaš, primijetit ćeš da je u stalnom sukobu sa samim sobom, a tako isto i sa svojom ženom i djecom, nije u stanju mirno spavati, stalno se budi iz sna.

Sejtani uznemiravaju i porodicu toga čovjeka, njegovu djecu i ženu, tako da među njima učestaju svađe i nesuglasice.

Istinu je rekao Allah, dž.š., u Kur’anu: “A onaj ko okrene glavu od Knjige Moje, taj će teškim životom živjeti” (Ta Ha, 124.).

Šest najpoznatijih vrsta sihra

Postoji šest najpoznatijih vrsta sihra:

Sihr lažaca i gulikoža, onih koji obožavaju sedam planeta, pokretnih nebeskih tijela, za koje vjeruju da upravljaju svijetom i da im donose dobro i zlo. To su oni kojima je Allah, dž. š., poslao Ibrahima El-Halila, s.a.v.s., da im opovrgne njihove tvrdnje.

Sihr onih koji se služe opsjenama, varkama, prividima i jakom voljom. Er-Razi navodi da uobrazilja može uticati na to da čovjek može hodati po drvetu položenom na površini vode, ali da ne može hodati po njemu ako je položeno na površinu zemlje ili slično tome.

Traženje pomoći od zemaljskih duhova, a to su džini i dijele se na dvije skupine: vjernike i kafire, a šejtani su kafiri među džinima.

Sihr obmane čula i slabljenja vida, čarolije i varke. Temelji se na tome da se vid može ponekad zavarati tako da se zabavi jednom radnjom, a pri tome ispusti iz vida drugu, kao što vješt mađioničar pokazuje i izvodi određenu radnju i njome privuče pažnju gledalaca, a zatim njihov pogled prikuje za tu radnju i, dok nju obavlja, velikom brzinom uradi nešto drugo i onda im tek pokaže to drugo, što niko nije očekivao, a prisutni se zadive njegovoj vještini.

Ovladavanje srcem, a to je da čarobnjak tvrdi kako on poznaje najveće Allahovo ime, te mu se džini zbog toga pokoravaju i naklonjeni su mu. Ako se uoči da je slušalac slabijeg razuma, povjerovat će da je to stvarno istina i srcem će se vezati. U duši tada počne osjećati jednu vrstu straha i uplašenosti, a čim je pojačan strah, slabi moć i sposobnost osjetila, te sihirbaz može raditi šta hoće.

Sihr kleveta kroz koji se ugodnim i lijepim riječima približava nekoj osobi, zavodeći je, što je vrlo rasprostranjeno među običnim svijetom.

Kako se priziva džin

Kako sihirbaz priziva džina? Sporazum se u većini slučajeva uspostavlja između sihirbaza i vođa džinskih plemena. Dotični vođa izdaje naređenje svome potčinjenom da služi sihirbazu i da mu bude poslušan u provedbi njegovih naređenja. Sihirbaz poduzima radnje da bi potčinio džina koji će mu vršiti usluge zla. Ako džin odbije poslušnost, sihirbaz pozove vođu plemena jednom vrstom čaranja kojom se veliča ovaj vođa i kojom od njega traži pomoć, a ne od Allaha. Tada ovaj vođa džin poduzima disciplinske mjere protiv neposlušnog džina i naređuje poslušnost sihirbazu idolopokloniku.

Naći ćemo da je veza između potčinjenog džina i sihirbaza vrlo često obavijena mržnjom i nepodnošljivošću. Također, često ćemo vidjeti kako džin uznemirava porodicu sihirbaza, njegovu djecu, imetak i drugo. Veoma često sihirbaz i sam bude uznemiravan, a da ne zna uzrok tome. To se događa u vidu glavobolje, nesanice, straha u toku noći i drugih sličnih pojava.

U većini slučajeva sihirbazi ne mogu imati djece zato što se u oplodnju umiješa džin i ubije plod prije njegove zrelosti. Ovo je veoma poznato među sihirbazima, tako da su neki od njih ostavili svoj sihr da bi se brinuli o svom porodu.

Prepoznavanje sihirbaza

Na osnovu slijedećih znakova prepoznat ćemo sihirbaza:

1. Uglavnom pita bolesnika o njegovom imenu i imenu njegove majke.

2. Uzima neke privatne bolesnikove stvari, poput odjeće, maramice, kape itd.

3. Ponekad zahtijeva da mu se dovede životinja određenih osobina i da se zakolje bez spominjanja Allahovog imena. Njenom krvlju namaže bolesna mjesta ili baci žrtvu na pusto mjesto.


4. Piše talismane (vradžbine, zapise).

5. Dok liječi uči čarolije i izgovara nerazumljive talismane.

6. Daje bolesniku zapise koji se sastoje od četverouglova na kojima su slova i brojevi.

7. Naređuje bolesniku da se izdvoji od ljudi, određeni period boraveći u sobi u koju ne ulazi sunčeva svjetlost.

8. Ponekad traži od bolesnika da se ne pere vodom određeni period, uglavnom 40 dana, a ovaj znak upućuje na to da se radi o džinu kršćaninu koji služi sahira.


9. Daje bolesniku stvari koje će pokopati u zemlju.


 10.Daje bolesniku papire koje će spaliti i nakaditi se njima.

11. Priča nerazumljivim govorom.

12. Vrlo često sahir obavještava bolesnika o njegovom imenu, imenu grada iz kojeg je i o problemu radi kojeg je došao, a da to on prethodno nije znao.


 13. Piše bolesniku isprekidana slova na papir (zapis) ili na posudu od grnčarije, a onda mu naređuje da to rastapa i pije.

Ako saznamo da je čovjek sihirbaz, dužnost nam je da mu ne idemo, a ako mu, pak, odemo, onda za nas važe ove Poslanikove, s.a.v.s., riječi: “Ko ode vračaru i povjeruje u ono što mu je rekao, porekao je ono što je objavljeno Muhammedu, s.a.v.s.”

 Islamski stav o sihru

Islamski pravnici zastupaju mišljenje da se kazna onog koji pravi sihre sastoji od ubistva zato što on svojim sihrom ubija druge. U tom slučaju, ubistvo je kaznena mjera odmazde. Isti pravnici kažu da se on treba ubiti bez pozivanja na pokajanje, svejedno bio musliman ili pripadnik neke druge vjere.

Sihirbaz musliman treba se ubiti, a nemusliman ne treba zato što je musliman time postao kafir, a nemusliman je u osnovi kafir, te se ne ubija osim u slučaju da je on svojim sihrom nekoga ubio, tj. da je sihr doveo do ubistva.

Jedan broj učenjaka kaže da se sihirbaz poziva na pokajanje ako je musliman i ne ubija se osim u slučaju da je njegov sihr prouzrokovao smrt druge osobe i tada se ubije iz odmazde.

Ibnu-Munzir, Allah mu se smilovao, kaže: “Kad čovjek potvrdi da je nekog opsihrio riječima kufra, dužnost je da se ta osoba ubije ako se ne pokaje, a tako isto ako postoji dokaz protiv njega, a taj dokaz je očigledan kufr. A ako se ispostavi da govor kojim je on nekog opsihrio ne sadrži u sebi kufr, onda ga nije dozvoljeno ubiti. A ako opsihrenog zadesi ludost i gubitak pameti zbog sihra, treba izvršiti odmazdu ako je to bilo namjerno, a ako nije bilo namjerno, onda treba dati krvarinu njegovoj porodici”.

Prenosi se od [afije i Ahmeda da su rekli: “Obavijestio nas je Sufjan ibnu-Ujejne od Amr ibnu-Dinara da je čuo Bedžleta ibnu-Abdeta da je rekao: “Omer ibnul-Hattab, r.a., pisao je pismo u kome naređuje da se ubiju svaki sahir i sahirka, pa smo ubili tri sahira”.

Poznato je da je Hafsu opsihrila jedna ropkinja te je naredila da se ubije i bila je ubijena. Imam Ahmed je rekao: “Zabilježeno je od trojice Poslanikovih, s.a.v.s., drugova da treba ubijati sahire”.

Praktično, većina uleme je na stanovištu da sahira treba ubiti. Jedino [afija kaže da ga ne treba ubiti osim ako je on ubio sihrom i u tom slučaju njegovo ubistvo bit će odmazda.

Je li dozvoljeno uklanjanje sihra sihrom

Ako se sihr otklanja putem Kur’ana ili dova ili govora koji nema u sebi štete, onda ne smeta, a ako je to putem nečega što u sebi ima naznake sihra, to je zabranjeno.

Postoje dvije vrste liječenja. Prva, dozvoljeno liječenje, a to je uklanjanje sihra putem Kur’ana, dovama i propisanim zikrom. Druga, zabranjeno liječenje, a to je uklanjanje sihra sihrom, traženjem pomoći od šejtana, potpomaganje njemu nastojeći mu se približiti i zadovoljiti ga. Postoji mogućnost da je na ovu vrstu sihra mislio Poslanik, s.a.v.s, kad je rekao: “Liječenje vradžbinama šejtanski je posao” te hadis u kome se spominje odlazak vračarima i gatarima, pa se kaže da je onaj ko im povjeruje porekao ono sa čim je došao Poslanik, s.a.v.s.

Je li dozvoljeno učenje sihra?

Ibnu-Kudame, Allah mu se smilovao, rekao je: “Učenje sihra i podučavanje istom je kufr i mi ne poznajemo nikakva razmimoilaženja kod uleme o tom pitanju. Smatra se nevjernikom sahir koji podučava sihru ili ga čini, svejedno smatra li to zabranjenim ili dozvoljenim”.
Ebu-Hajjan u “El-Bahrul-Muhitu” napisao je: “Sud o učenju sihra može se ovako posmatrati: Ako se učenjem sihra veliča nešto ili neko mimo Allaha, kao što su zvijezde i šejtani, imajući na umu ono što je rekao Uzvišeni Allah, može se zaključiti da je to bez sumnje kufr. Nije dozvoljeno učiti ga niti raditi po njemu, jer je cilj njegova učenja prolijevanje krvi i rastavljanje supružnika i prijatelja.

Ako ništa od spomenutog nije cilj, ali ipak postoji mogućnost da bude, i u tom slučaju nije dozvoljeno učenje sihra niti rad po njemu. Ono što se zasniva na zabludama, obmanama i vračanju, nije dozvoljeno učiti jer je sve to krivi put. Ako, pak, to ima za cilj zabavu i igru, te da sihirbaz pokaže svijetu svoju okretnost i brzinu, u tom slučaju je učenje sihra samo pokuđeno”.

Liječenje od sihra

Liječenje od sihra, uroka, zavisti i džinskog ezijećenja propisano je šerijatom, a izvor su mu Kur’an i vjerodostojne predaje sunneta. Izlječenje biva samo Allahovom voljom i Njegovim šerijatom propisanim putem. Pod lijekom se podrazumijeva i duševni (lijek protiv sumnje, mnogoboštva, griješenja, pokvarenosti...) i tjelesni lijek istovremeno, iako hadisima nije tačno precizirano na što se odnosi. Od Aiše, r.a., prenosi se da je Poslanik, s.a.v.s., ušao kod nje i zatekao ženu koju je liječila od sihra te joj rekao: “Liječi je Allahovom Knjigom”. Poslanik, s.a.v.s., ovo je rekao uopćeno i nije precizirao ajete niti sure, iz čega se vidi da je čitav Kur’an lijek.

Ono što se dugim iskustvom primijetilo jest da Kur’an, pored sihra, uroka, zavisti..., liječi i tjelesne bolesti. Ebu-Se’id el-Hudrijj, r.a., prenosi hadis koji je zabilježen u Buharijinom “Sahihu”. U njemu se kaže da je on bio na putu sa grupom ashaba. Spustili su se u jednu dolinu i zatražili od njenog stanovništva da ih ugoste, što su ovi odbili. Ubrzo zatim je njihovog poglavara ujeo akrep te su oni došli ashabima i upitali ih: “Ima li među vama neko ko zna liječiti?” Ebu Se’id je rekao: “Ja liječim, ali neću to učiniti dok mi ne platite”.

Liječio je bolesnog dok se ovaj nije oporavio. Kao nagradu su im dali stado ovaca. Kad su se vratili, rekli su Poslaniku, s.a.v.s., za ovaj slučaj, na što je on upitao Ebu-Se’ida: “Čime si ga liječio?” “Fatihom”, odgovorio je Ebu-Se’id. “Ona je zaista lijek?”, Poslanik, s.a.v.s., odobrio je njegov čin.

Poslanik, s.a.v.s., dao je uopćenu definiciju u vezi s određenim ajetima, surama i dovama. U “Sahihu-Muslim” zabilježeno je da je neko rekao: “O Allahov Poslaniče, u džahilijjetu smo imali rukju kojom smo liječili”. Poslanik, s.a.v.s., odgovorio je: “Dajte da čujem vaše rukje, jer ne smeta koristiti rukju ako ona u sebi ne sadrži širk”. Iz ovog hadisa uzimamo potvrdu da je dozvoljeno liječenje rukjom iz Kur’ana i sunneta, zatim dovama i rukjom iz džahilijjeta koja ne sadrži u sebi širk.

Poštovani čitaoci, ako vas Allah iskuša jednom od spomenutih bolesti, obratite se prvo Njemu, jer On je kadar izliječiti svakoga preko Svojih iskrenih robova, samo Njemu odanih. “Mi objavljujemo u Kur’anu ono što je lijek i milost vjernicima” (El-Isra, 82.).

hfz. mr. Senaid Zaimovic

Izvor :   http://www.n-um.com/?q=node/618
*
0
*
0
Logged
sa8
Oflajn
Žensko
848
Vidi Profil
« Odgovori #1 u: Oktobar 10, 2008, 10:26:07 »


 
Nacin uklanjanja sihra

Ovdje cemo nalgasiti da postoji dvije vrste lijecenja: ne dozovoljeno i dozvoljeno lijecenje.

Pod ne dozvoljenim lijecenjem podrazumjevamo koristenje zapisa, raznoraznih talismana (zecija sapa, drvo tisovine i sl). Poslanik saws kaze: "Ko ode gataru ili vracu, porekao je ono što je objavljeno Muhammedu."( Prenose ga cetvorica autora Sunena i El-Bezzar sa dobrim lancem prenosilaca. Takoder ga prenosi i Muslim s dodatkom "i ne prima mu se namaz cetrdeset dana)
U "Sunenu" se kaze: "Ko zaveze cvor i puhne u njega, napravio je sihr."

Pod dozvoljenim lijecenjem podrazumjeva se lijecenje ucenjem Kur'anskih ajeta, dova poslanika saws.

Postoji vise nacina pregleda bolesnika, a ovdje cemo navesti neke od njih. Bez obzira da li se radi o bratu ili sestri potrebnoj e da ima neko prisutan ko im je u rodu a kod sestara potrebano je ukoliko je udata suprug a ukoliko nije jedan od roditelja ili brat, sestra ali uz saglasnost roditelja.

Naravno, podrazumijeva se da bolesnik mora biti propisno obucen tj ako je sestra u pitanju: marama, duga suknja i rukavi a sve mora biti ne prozirno i sirioko da ocrtava konturu tijela.

Onaj ko je bolestan dolazi kod lijecnika i prvo porazgovarasa lijecnikom o svom problemu, pri cemu ce mu lijecnik postaviti nekoliko pitanja, kao na primjer: sta sanja, ima li bolove u stomaku, ima li glavobolju, da li je trazio pomoc od lijecnika medicine i sl?

Nakon obavljenog razgovora bolesnik i svi koji prisustvuju lijecenju moraju da abdeste a nacini lijecenja koji se koriste su:

Prvi nacin - bolesnik stoji u pravcu kible:

Onaj ko je bolestan ustane, okrene se prema kibli, opusti se i zazmiri a lijecnik pocinje da uci kur'an na uho bolesnika. Bolesnik ne treba da ponvlja ista od onoga sto lijecnik uci. U toku ucenja bolesnik moze da osjeti da mu trni neki dio tijela, strujanje kroz tijelo, bolove u nekim dijelovima tijela, otezano disanje i da ga nesto obara da padne naprijed ili nazad. Bolesnik ne treba da se suprostavlja ukoliko dolazi do gubljenja ravnoteze lijecnik ili neko ko pomaze lijecniku ce uhvatiti bolesnog i spustiti ga u lezeci polozaj. Lijecnik i dalje uci kur'an a u odredenim trenutcima govori na maternjom jeziku (u ovom slucaju na bosanskom) prevod kur'anskih ajeta i opominje dzina da se pokaje i da napusti tijelo oboljelog.

Dzin moze da napusti tijelo i nakon jednog tretmana a isto tako moze se desiti da je potrebno vise puta da se uci pa da napusti tijelo a isto tako kao i kod svake bolesti u savremenoj medicini, da nema lijeka nego samo da se olaksa oboljelom, ali da nikada neci biti u potpunosti zdrav.

Ukoliko dzin zeli da napusti tijelo, ovisno od lijecnika, on ga pusta da izadje ili na usta ili mu otvori prolaz sterilnom iglom na nekom od prstiju a najcesce kaziprst lijeve ili desne ruke da dzin izade.

Ukoliko je dzin iskren i iskreno se kaje, on sa svojim izlaskom nosi bolesti koje je prouzrokovo bolesnom a to se manifestuje u vidu spricanja krvi i do 1m udaljinu od prsta na kojem je otvoren prolaz.

Nakon tretmana kod lijecnika, on daje terapiju, bez obzira da li je gotovo ili ne, koje bolesnik mora da se pridrzaje. kako ce terapija izgledati ovisi o lijecniku i o vrsti bolesti.

Drugi nacin - dizanje ruku

Kod ovog nacina lijecenja bolesnik sjedi, ispruzi noge, a ruke ispruzi na koljena i zatvori oci. Tada lijecnik stane ispred njega ili sa strane i na uho bolesnika uci kur'an. ruke pokazuju odredene znakove. To moze biti u jednom momentu i da odmah prestane, pa se nece pojaviti dok se ne ponovi cijelo ucenje.

Bolesnik mora bit miran i opusten i dobro slusati ucenje kur'ana. Ne smije opirati pokret ruku ili prstiju.

Treci nacin - pregled posmatranjem

Ovaj nacin pregleda je veoma efikasan. Ja cu ga ovjde iznijeti radi toga sto su ga monogi koristili, uz napomenu da su neki rekli da ovaj nacin moze se primjeniti samo kod muskaraca, jer su neki zlouoptrijebili ovu metodu, vidjevsi priliku u njoj da gledaju zenama u oci.

Rahmetli sejh Refik Tahhan, je dao objasnjenje ove metode i rekao je:

''Tajna ovog pregleda lezi u bogobojaznosti onoga ko lijeci, a zatim u nuru(svjetlosti) koja zraci iz njegovih ociju, te u Poslanikovim rijecima:

'Vjernik je ogledalo vjerniku.' U slucaju lijecnik je ogledalo bolesniku. Ako bolesnik gleda u lijecnika dok uci odredena kur'anska ajeta, dzin ce gledati i u ocima lijecnika vidjeti sebe i svoju pokvarenost, a to ce se odraziti na bolesnika pa ce osjetiti da je vidjeo majmuna, crno lice sa rogovima, glavu zmije, glavu psa ili neko sasvim drugo nestvarno lice, moze osjetiti vrtoglavicu, toplotu ili hladnocu u tijelu, bol u nekom dijelu tijela i sl. Bolesnik moze i da padne u nesvijest a odnda se lijecenje nastavlja ucenjem rukje.

Ovo su najcesci nacin a Allah najbolje zna koliko ih jos ima, ali ja sam koristio ove tri metode a koristim prvu metodu najcesce.

Enes Beganovic

za vise informacija o sihiru ,uroku ,lijecenju Kura'nom ,sihirbazima i dzinima posjetite
  http://www.lijecenje-kuranom.com/definicja_sihra.html


 
 
*
0
*
0
Logged
sa8
Oflajn
Žensko
848
Vidi Profil
« Odgovori #2 u: Oktobar 10, 2008, 12:25:16 »


primjer stranice koja se bavi svakojakim  spletkama podvalama   sihirom i jasnim  sirkom
http://hamajlija.com.ba/hamajlija.htm
*
0
*
0
Logged
dervišaner
Oflajn
5
Vidi Profil
« Odgovori #3 u: Oktobar 10, 2008, 14:56:09 »


Esselam Aleykum.
Hvala na postu veoma lijepa stranica. U tvom, postu se nalazi dosta elemenata koji su na toj stranici http://hamajlija.com.ba/sihr.htm jel onda neki tvoj sadržaj prepisan sa te stranice i šta onda tu nije u redu ?
Šta je sa ovim sadržajem?
http://hamajlija.com.ba/dozvoljene_dove,_hamajlije_i_zapisi.htm

http://hamajlija.com.ba/groznica.htm

http://hamajlija.com.ba/urok.htm

Ima li kakvo objašnjenje za to ??
*
0
*
0
Logged
sa8
Oflajn
Žensko
848
Vidi Profil
« Odgovori #4 u: Oktobar 10, 2008, 15:56:42 »


Esselam Aleykum.
Hvala na postu veoma lijepa stranica. U tvom, postu se nalazi dosta elemenata koji su na toj stranici http://hamajlija.com.ba/sihr.htm jel onda neki tvoj sadržaj prepisan sa te stranice i šta onda tu nije u redu ?
Šta je sa ovim sadržajem?
http://hamajlija.com.ba/dozvoljene_dove,_hamajlije_i_zapisi.htm

http://hamajlija.com.ba/groznica.htm

http://hamajlija.com.ba/urok.htm

Ima li kakvo objašnjenje za to ??

we alejkumu selam we rahmetullahi we barekatuhu


Stranicu nisam postavila radi reklame vec radi primjera sihirbazskih spletki ,
http://hamajlija.com.ba/dozvoljene_dove,_hamajlije_i_zapisi.htm  gdje su vjerodostojni dokazi    za ove hadise  i tvdnje  da su hamajlije talismani i amuleti dozvoljeni?kako vidim uopste nepise iz koje su  knjige..
 na istoj stranici pod sadrzajem http://hamajlija.com.ba/hamajlija.htm se vidi akida i smjer stranice..



evo postavicu i doticni text sa  stranice koja propagira magiju i pripisuje je  islamu ..a  drugim sirkovima koji se nalaze u textu je suvisno i govoriti..uzas jedan.. Roll Eyes

U svim razdobljima svoje historije Arapi i Persijanci su nosili hamajlije i talismane da bi sebe, stoku i kuće zaštitili od zlih duhova (džinna ) i urokljivih oćiju.
Hamajlije Arabljana koji su živjeli prije Isa (ع). ( prije nove ere ) bile su napravljene od kamena, drveta i kosti, i po nekim informacijama po njima ništa nije pisano.
Paganski Arabljani koji su živjeli tokom prvih šest vjekova naše ere slijedili su nauk svojih prethodnika i nosili su mnoge vrste hamajlija i talismana.
Sam poslanik Muhammed (ص) to je prešutno odobravao, ali je u svakom trenu ukazivao na Gospodara i na Kur'an kao lijek.
Što je i razumljivo od strane Poslanika, jer je on bio blage naravi prema stvorenjima svoga Gospodara, a u isto vrijeme i pravedan. Muhammed (ص) nije nasilno mijenjao ljudska mišljenja i shvatanja što je kotradiktorno islamskom učenju.


Tajna izrade

Najjednostavniji oblik hamajlije sastoji se od lista papira na kome je napisana kratka molitva, sura ili ajet iz Kur’ana, mistićni kvadrati (vefkovi) i Allahovi atributi.
Zapis i hamajlija se pripravlja poštivajući poseban tajni protokol u kojem su najbitniji detalji:
- vrijeme kada se piše,
- ambijent u kome se piše,
- mirisi i posebne vrste mastila (tinte), najčešće pomijesane sa miomirisima ( miskom ).

Kada se hamajlija ispravno spravi i kada poprimi svoja magijska svojstva, čuva se u omotima od razlićitog materijala ( koža, karton, platno, itd.) zavisno od njene namjene. Za omot se pričvršćuje uzica koja je vezana oko lijeve ruke ili okaćena oko vrata. Imučni ljudi i ljudi na položaju daju da im se magijski tekstovi, sure ili ajeti iz Kur’ana ispišu na koži gazele, po mogućnosti – nerođene ili tek rođene.
Hamajlijski tekstovi ili talismani nekada su pisani na tankim komadima olova koje je bilo uvijeno i nošeno u metalnim kutijama, ali su takvi primjerci vrlo rijetki. Dijelovi ovih hamajlija pronalaženi su u ruševinama Babilona sa tankim listićima olova.
Spoljašnji dio omota u kojima djevojke i žene nose svoju hamajliju prekriven je odabranim tekstovima iz Kur’ana. Omoti su vezani za zlatni ili srebreni lanac i nose se oko vrata, kao privjesak. Postoje i posebne ogrlice sa dva reda ukrasa. U gornjem redu su obićno 12 izdubljenih srebrenih pločica od kojih svaka sadrži komad papira na kome je napisano jedno od 99 Lijepih Allahovih imena. Donji red se sastoji od 12 malih srebrnih kutija prikaćenih za 12 pločica koje imaju po dva ili tri srebrna privjeska. U njima se drže smotuljci papira na kojima su ispisani odgovarajući citati iz Kur’ana, a svaki smotuljak treba da pruži zaštitu vlasnici tokom jednog meseca. Pošto je u ogrlici 12 smotuljaka, ona je zaštićena tokom cijele godine.


Tajni sadržaj

Zapisi koji su zastupljeni do danas na hamajlijama mogu se podijeliti u one koji su nerjetko sastavljeni od magićnih znakova pozajmljenih od Hebreja, Egipćana i gnostika, čije su fonetske vrijednosti i značenja nepoznata, te zapisa sastavljenih od šifriranih mistićnih sadržaja ispisanih nizovima slova jednog od brojnih tajnih pisma, redova figura ili brojeva, magićnih imena, imena planeta, imena dana u sedmici, imena meleka ( anđela ), te obavezno sura i ajeta iz Kur’ana.
Primjer takve hamajlije na kojoj su zastupljene obje vrste zapisa je hamajlija “Sedam pečata” i ima oblik pravougaonika koji sadrži 7x7 kvadrata uređenih u sedam redova, a svaki red u sebi ima sedam znakova, slova ili imena.

1.) Prvim redom dominira pentagram koji se često miješa sa heksagramom za koji se kaže da je bio urezan u ležištu prstena judejskog kralja Solomona (Sulejman (ع)). Pentagram je, međutim, mnogo stariji od heksagrama jer su njegovi crteži pronađeni na grnćariji iz starih babilonskih gradova. Pentagram i šest drugih znakova u prvom redu su Sedam pečata hamajlije i oni predstavljaju Imena ili simbole Boga.
2.) Drugi red sadrži sedam slova arapskog pisma i to onih sedam slova koja se ne pojavljuju u sedam redova prve sure iz Kur'ana ( El-Fatiha ), a kojima počinju sedam Božijih imena koja se nalaze u trećem redu hamajlije.
3.) Treći red sadrži kako sam i rekao sedam Božijih imena.
4.) Četvrti red sadrži imena sedam meleka ( anđela ).
5.) Peti red sadrži imena sedam plemenskih kraljeva.
6.) Šesti red se sastoji od brojeva dana u sedmici.
7.) Sedmi red je rezerviran za imena pet planeta - Marsa, Merkura, Jupitera, Venere, Saturna - i za Sunce i Mjesec.

Tako vidimo da se vjeruje da hamajlija “Sedam pečata" nosi sa sobom zaštitu Boga, bilo kojim imenom on bio nazvan, meleka - anđela, kraljeva džinna - duhova, Jina i Janga, pet planeta sa Suncem i Mesecom, dana u sedmici i sedam slova. U stvari, vjeruje se da nosioca hamajlije štiti Bog i Njegova moć stvaranja!


Snaga slova i brojeva

Sedam slova, od kojih je svako napisano sedam puta, uređenih u sedam redova koji sadrže 49 kvadrata, takođe ćine moćnu hamajliju. Oni koji nose hamajlije ispisane (tetovirane) na vlastitom tijelu jos su vise zaštićeni od zla i zlih uticaja. Zbog toga plemenske oznake na licima pripadnika nekih arapskih plemena upravo imaju tu simboliku i taj znaćaj.
Grupe arapskih slova takođe predstavljaju znaćajan dio hamajlijskih zapisa. Stari čarobnjaci su ih ispisivali u poredak koji nije nužno bio alfabetski; nekima su određivali znaćenja i simboliku, ali znaćenja drugih su smatrali nepojmljivim za ljudsko razumjevanje. Dvadeset osam slova bilo je neposredno povezano sa 28 Mjesećevih položaja, sa nebeskim tijelima i znakovima zodijaka i dekanima. Slova su za rane Hebreje predstavljala suštinu stvari, kao što su Rimljani cjelokupno ljudsko znanje opisali kao "slova", koristeći riječ na način na koji su narodi sa Sjevera koristili rune.
Arapi su, kao i Hebreji, nekim slovima pripisivali veče moći u odnosu na druga i odgovarajuće znanje o njihovoj upotrebi obrazovalo je posebnu granu učenja magije. Svako je slovo imalo svoje posebne moći i moglo se razviti u šaru koja bi sama po sebi predstavljala moćnu hamajliju.
Moći slova su blisko povezivane sa brojevima, jer svako arapsko slovo ima svoju numerićku (brojnu) vrijednost.

Broj 1 = Allah.

Broj 2 je važan, jer je u Kur’anu rećeno:"I od svega po par stvaramo da biste vi razmislili !" Ad-Dariyat; 49. (tj. muško i žensko, nebo i zemlju, Sunce i Mjesec, svjetlo i tamu...).

Broj 3 je znaćajan.

Broj 4 je vrlo znaćajan jer postoje 4 meleka-anđela, 4 glavna džinna, 4 elementa, 4 godišnja doba, 4 strane svijeta i - hamajlija mora biti četvorougaona.

Broj 5 je oduvijek imao posebno znaćenje, vjerovatno znaćenje potpunosti. Muslimani se mole 5 puta dnevno, imaju 5 glavnih naćela i 5 stubova svoje religije.

Broj 6 nema neki poseban znaćaj.

Broj 7 igra istaknutu ulogu. Allah je stvorio 7 nebesa, 7 zemalja, 7 mora, 7 džehennema - paklova i 7 vratnica, 7 dijelova tijela upotrebljenih u molitvenim svećanostima, 7 životnih doba, 7 klima, 7 dana u sedmici, 7 proroka koji predsjedavaju 7 dana u sedmici...

Broj 8 je djeljiv sa važnim brojevima 2 i 4.

Broj 9 = 8 + 1 i 3 x 3, a 3 je posebno magićan broj.

I brojevi 10, 12, 40, 50, 100, 110 i 1000 imaju svoje magićne moći.


Pošto slova posjeduju magićne moći i imaju brojne vrijednosti, hamajlijski zapisi se mogu sastavljati samo slovima ili samo brojevima; i slova i brojevi su često uređeni u redove od kojih svaki sadrži 3 ili 4 slova ili cifre, a tri ili četiri reda obrazuju magićni kvadrat (vefk) u kome je kranji zbir ispisanih brojeva - bilo da se sabiraju vertikalno, horizontalno ili dijagonalno – uvijek isti.


Najljepša Božija imena - Allahova svojstva

Od sastavljaća magićnih kvadrata zahtijeva se prilićno znanje aritmetike i izgleda da je ono formiralo osnove arapske nauke o matematici. Smatra se da magićne moći nekih od 28 slova su veće od moći drugih; tako je Elif (Alif), prvo slovo arapske abecede takođe i prvo slovo imena Allah, a posto je njegova brojna vrijednost JEDAN, taj broj predstavlja Allaha, Jednog Jedinog Boga. Imena Božijih meleka - anđela takođe se mogu napisati slovima ili njihovim brojnim vrijednostima i predstavljaju veoma moćan hamajlijski zapis.
Mnoge hamajlije sadrže hebrejska imena za Boga i meleke - anđele, ali i imena za koja se vjeruje da posjeduju najveću magićnu moć su 99 Allahovih imena - atributa. Aludirajući na njih, Muhammed s.a.v.a.s. ih je opisivao kao "Al-Asmau al-husna". tj. "najljepša imena". Ebu Hurejra prenosi: "Allahovih imena ima 99 i onaj koji ih redovno izgovara ući će u Džennet (Raj)".
Islamski alimi - učitelji se slažu da Allah ima jedno veliko i uzvišeno ime koje stoji iznad svih ( Ismi Azam ) spominje se u "semaat dovi" (klikni i poslušaj) koju je poželjno učiti petkom između podneva i akšama (sumraka). Sam Muhammed s.a.v.a.s. je govorio da ga treba tražiti u drugoj ili trećoj suri Kur’ana, i pošto su jedina imena koja se u njima pominju Er-Rahman, Er-Rahim, El-Hajj i El-Kajjum, trebalo bi da je ono jedno od ova četiri.
Najljepša Allahova imena imaju i svoje praktićne, upotrijebne vrijednosti.
Ukratko, ako se Allah priziva Svojim Lijepim imenima, On će biti spreman da ispuni želju ili molitvu osobe koja ga je njime oslovila. Najveći broj Lijepih Božijih imena preuzet je iz Kur’ana i na svakoj većoj hamajliji je ispisano više njih. Imena su pažljivo odabirana prema onome što je bio krajnji cilj hamajlije.


-pentragram je poznati znak vracara i satanista .. zvijezda petokraka koja se koristi u magijske svrhe i prizivanje sejtana.


*
0
*
0
Logged
dervišaner
Oflajn
5
Vidi Profil
« Odgovori #5 u: Oktobar 10, 2008, 16:44:44 »


Sestro hvala na odgovoru, neka te Allah nagradi, obilato.
Taj sporni tekst sam pročitao i on više govori o istoriji hamajlije i primjeni kroz istoriju ljudskog društva. Takođe postoji kako si predočila i neki način izrade.
Ali ne mogu nikako da definišem cilj toga, jer u dotičnom tekstu nigdje se ne spominje da ljudi treba da vjeruju u te stvari i da trebaju da ih nose, čak i samom uvodu stoji da je naš Resul s.a.v.a.s. ukazivao na Uzvišeni Kur'an, njegovu vrijednost i na lijek od Allaha dž.š.
Vidio sam i tamo neki post vezan za tu stranicu i tu vas večina optužuje tog insana kao sihrbaza bez ikakvih dokaza. Svi smo ovdje muslimani (Allah dž.š. najbolje zna) , iznosimo neprovjerene stvari i činimo sami sebi zlo tim šejtanski poslom.
Zar Gospodar nije protiv laži i smutnje ?
Kako stati pred Stvoritelja, ako smo nekoga nepravedno osudili ?
Zar treba da sudimo kada Sudac postoji ?
Da, Allah dž.š. oprašta ako hoće, a čovjek ?

Neka ti Allah dž.š. da nagradu i učvrsti na pravom putu. I usadi opreznost u sudu prema ljudima.


Gdje nam je razum ? Gdje nam je istina ? Bojmo se Allaha !!!
*
0
*
0
Logged
sa8
Oflajn
Žensko
848
Vidi Profil
« Odgovori #6 u: Oktobar 10, 2008, 17:33:14 »


Sestro hvala na odgovoru, neka te Allah nagradi, obilato.
Taj sporni tekst sam pročitao i on više govori o istoriji hamajlije i primjeni kroz istoriju ljudskog društva. Takođe postoji kako si predočila i neki način izrade.
Ali ne mogu nikako da definišem cilj toga, jer u dotičnom tekstu nigdje se ne spominje da ljudi treba da vjeruju u te stvari i da trebaju da ih nose, [/center]





 pa na  pocetnoj stranici se pominje   svrha stranice i sta nudi ukljucujuci hamajlije i talismane ,pogledajmo zajedno :


 Šejh ef.Hadžimejlić Amel, vam izlazi u susret sa uzvišenim Kur'anom a.š., koji će vam u vaše živote unijeti mir, stabilnost i dobročinstvo. Uz pomoć Uzvišenog Allaha dž.š. i drevne džehri nauke otklanjaju se vaše duhovne tegobe koje negativno utiču na vaše zdravlje, porodicu, imetak i kompletan vaš život. Šejh sa svojim dervišima koristi metode dozvoljene od njegove silsile. Uspješno djelujemo sa pozitivnom energijom, postižemo veliku učinkovitost prilikom egzorcizma ( istjerivanje džinna ), otklanjanja sihira, ograma i uroka. Rukja, uhrudž du'a, hamajlije, kaligrafske hamajlije, vjerovjesnićki talismani, vefkovi za otklanjanje vaših tegoba.


Ja neznam da sam igdje spomenula  tog Hadzimejlic Amela ?..spominjala sam stranicu na kojoj ima sumnjivih stvari i ponuda..ko god stajao iza toga nije kako treba cini zabranjene stvari sirk i.t.d  i nasa obaveza je da upozorimo ummet na to ,to je dozvoljeni gibet  :



Kada je ogovaranje dozvoljeno - Imam El-Nevevi,

Gibet ili ogovaranje je u osnovi zabranjeno djelo (haram), na osnovu riječi Allaha dž.š. koji kaže: "… i ne ogovarajte jedni druge! Zar bi nekome od vas bilo drago da jede meso umrloga brata svoga - a vama je to odvratno, zato se bojte Allaha; Allah, zaista, prima pokajanje i samilostan je!" (El-Hudžurat:12) Ogovaranje osobe se dozvoljava počiniti onda ako postoje Šeri'atom opravdani razlozi za takvo nešto, kao što su: 1. El-Tezallum (nasilje nad nekim). Dozvoljeno je mazlumu, osobi kojoj je nanijeta nepravda, žaliti se vlastima na onoga koji mu je nasilje učinio, ili na sudu, ili pred bilo kojom osobom koja je na funkciji, ili je na neki način zadužena za sprovođenje pravde međ' svojim uposlenicima, i može pomoći u otklanjanju nasilja od njega. 2. Odvraćanje griješnika od grijeha, tako što ćemo stranu koja ima vlasti nad tom osobom, podrobno upoznati sa slučajem, kako bi dotičnu osobu spriječila od činjenja prijestupa....

3. El-Istifta'. Dozvoljeno je osobi kojoj je nanijeta nepravda, a traži fetvu od muftije po pitanju povraćaja svoga prava, ili otklanjanja nanijete nepravde, da imenuje osobu s kojom je u sporu, kao što je to uradila Hind r.a. kada se požalila Poslaniku s.a.w.s. na to da je Ebu Sufjan r.a. škrt. 4. Upozoravanje muslimana na moguće dešavanje zla (u pogledu vjere prvashodno, op.prev.), koristeći se metodom Džerha - spominjanja biografija loših prenosioca hadisa, svjedoka na sudu ili pisaca nekih djela. Ovakva vrsta 'gibeta' je dozvoljena na osnovu koncenzusa islamske 'uleme, a ponekada zna biti i obavezna, radi očuvanja Šeri'atskih normi i propisa!
Od ove vrste dozvoljenog gibeta je i obavještavanje kupca o kakvoći ili mahanama robe koju kupuje ... Obavještavanje prodavca o eventualnim mahanama robe koju prodaje, koje nije poznavao, neimajući loše namjere prema njemu, ili tjeranja mušterija od njega ...
Upozoravanje učenika na opasnost učenja pred pojedinim osobama, ili čitanja knjiga pojedinih pisaca – griješnika ili novotara, upućujući im nasihat i savjet, a sve radi izbjegavanja opasnosti kojima mogu biti izloženi ....
Obavještenje vladara, vlasti ili odgovornih faktora o postojanju nesposobne osobe na nekoj od funkcija, bilo da je u pitanju neznanje, maloumnost, ili psiho-fizička slabost dotične osobe. 5. Onoga koji javno čini grijehe, poput javna griješenja, pijenja alkohola na javnom mjestu, ubiranja reketa, tuče ili ubistva, špijuniranja, javnog sprovođenja novotarije ... takve osobe je dozvoljeno spominjati po onome što javno čine i rade, ali ne i po stvarima za koje ne znamo da li ih rade ili ne!
Izvor:  http://www.studio-din.com/modules.php?name=News&file=article&sid=498



« Last Edit: Oktobar 10, 2008, 18:07:48 od sa8 »
*
0
*
0
Logged
dervišaner
Oflajn
5
Vidi Profil
« Odgovori #7 u: Oktobar 10, 2008, 18:29:20 »


Hvala na tvom trudu.
Dosta si mi proširila poglede i učvrstila opreznost prema "Muslimanima" uz pomoć Milostivog.
Da ti Allahova nagrada bude dodijeljena.
I molba, nemoj kopirati tekst, samo stavi link da se forum ne opterečuje.
Jer tekst čovjek uvijek može editovati  kako mu volja.


_______________________________________________________________________

Gdje nam je razum ? Gdje nam je istina ? Bojmo se Allaha !!!
*
0
*
0
Logged
sa8
Oflajn
Žensko
848
Vidi Profil
« Odgovori #8 u: Oktobar 10, 2008, 18:39:58 »


Hvala na tvom trudu.
Dosta si mi proširila poglede i učvrstila opreznost prema "Muslimanima" uz pomoć Milostivog.
Da ti Allahova nagrada bude dodijeljena.
I molba, nemoj kopirati tekst, samo stavi link da se forum ne opterečuje.
Jer tekst čovjek uvijek može editovati  kako mu volja.




  na dovu


ma nesikiraj se ti za to ja uvjek navedem izvor sta god da kopiram Wink tako da se usvaka doba moze provjeriti sta postavljam i da je to orginalan text  Smiley.

nego imam i ja jednu primjedbu i molbu..avator ti je zaista strasan eto ako ikako moze da ga zamjenis ..nekako se nepodudara sa tvojim merhametom....
« Last Edit: Oktobar 10, 2008, 18:43:35 od sa8 »
*
0
*
0
Logged
dervišaner
Oflajn
5
Vidi Profil
« Odgovori #9 u: Oktobar 10, 2008, 18:53:23 »


AVATAR ?
To mi puca glava od ramišljanja, puno sam oprezan i volim sve prvo provjeriti i dobro razmisliti prije nego napišem ili izustim.
Valjda je to hajirli (Allah najbolje zna), al' jednostavno sam takav.
A ona stranice meni je pravo dobra (ko li mu je pravi, jednostavan dizajn) ima i korisnog sadržaja da se čovjek upozna šta ga čeka u životu.
Mogli smo mu i na koju reklamu kliknut  bra


_________________________________________________________________________

Gdje nam je razum ? Gdje nam je istina ? Bojmo se Allaha !!!
*
0
*
0
Logged
sa8
Oflajn
Žensko
848
Vidi Profil
« Odgovori #10 u: Oktobar 10, 2008, 19:12:33 »


AVATAR ?
To mi puca glava od ramišljanja, puno sam oprezan i volim sve prvo provjeriti i dobro razmisliti prije nego napišem ili izustim.
Valjda je to hajirli (Allah najbolje zna), al' jednostavno sam takav.
A ona stranice meni je pravo dobra (ko li mu je pravi, jednostavan dizajn) ima i korisnog sadržaja da se čovjek upozna šta ga čeka u životu.
Mogli smo mu i na koju reklamu kliknut  bra




pa jeste slazem se koristan primjer cega se i koga  trebamo kloniti ,
nekima se  mozda  i dopada takav put i zele tim putem al ja u to neulazim..opet na kraju krajeva svak ima svoje nase je da upozorimo i to je to .. svak ce za sebe odgovarati..
*
0
*
0
Logged
Zulkarnejn
Oflajn
3835
Vidi Profil
« Odgovori #11 u: Oktobar 10, 2008, 19:33:57 »


Eh bas ti ne treba omoguciti da postavljas linkove na sihirbaske sajtove. Nemoj ba podmuklosti, nije niko tintu pio!
*
0
*
0
Logged

Prije nego što popravite svijet, popravite česmu u svojoj kući. Svijet bi bio mnogo srećniji i ljepši kad bi svako samo popravio česmu ili makar oprao svoje zube.
sa8
Oflajn
Žensko
848
Vidi Profil
« Odgovori #12 u: Oktobar 11, 2008, 02:15:09 »


brate mozes li mi pojasniti malo bolje tvoj post  nekontam jel se meni obracas zato sto sam postavila onaj istil link koji vec postoji na ovoj stranici ionako o kome se vec raspravljalo a za koji neki trvde da je ok i da gazda/gazde  sajta zna sta radi ?
ako da zaista si me povrijedio  i potvorio prozivajuci   podmuklom...
ja sam otvorila ovu temu upravo jer sam naisla na taj link na ovom forumu htjela sam da postavim text   o sihirbazima na drugoj temi ,nebili narod znao kako prepoznati sihirbaza i njegove spletke i da stvari za koje oni trvrde  da su od islama i dozvoljene i nemaju utemeljenja u serijetu i da su strogo zabranjene ali nisam uspjela jer se tema zakljucala tako da sam ja mahsuz otvorila drugu temu ...
a ako neko misli da taj link( koji vec i onako postoji na ovom forumu i prije mog postavljanja istog) treba ukloniti sa moje teme... nema problema samo kazite pobrisacu ga ja  ili  ako administracija zelli ...
« Last Edit: Oktobar 11, 2008, 02:19:07 od sa8 »
*
0
*
0
Logged
Zulfikar

« Odgovori #13 u: Oktobar 11, 2008, 02:30:10 »


Esselam Aleykum we Rahmetullahi we Berekatuhu.
  Opet vi o istom i opet ništa pametno samo se prepirete i vrijeđate.  

Kako vas neka bezveze stranica uznemiri, vi izgleda se hranite takvim sadržajima na netu i odlučujete ko je sihrbaz a ko nije, samo naprijed  haha

Ja sam danas jednog našo "finog učevnog ljudinu" još bolji od Šejha evo vam linka, ali ga morate napisati malim slovima u browser.
WWW.VIDOVNJAK.COM

Ovaj je pravi alim on poznaje haman bolje mene nego sebe
« Last Edit: Oktobar 11, 2008, 02:34:05 od Zulfikar »
*
0
*
0
Logged
sa8
Oflajn
Žensko
848
Vidi Profil
« Odgovori #14 u: Oktobar 11, 2008, 03:04:00 »


Esselam Aleykum we Rahmetullahi we Berekatuhu.
  Opet vi o istom i opet ništa pametno samo se prepirete i vrijeđate.  

Kako vas neka bezveze stranica uznemiri, vi izgleda se hranite takvim sadržajima na netu i odlučujete ko je sihrbaz a ko nije, samo naprijed  haha

Ja sam danas jednog našo "finog učevnog ljudinu" još bolji od Šejha evo vam linka, ali ga morate napisati malim slovima u browser.
WWW.VIDOVNJAK.COM

Ovaj je pravi alim on poznaje haman bolje mene nego sebe


we alejkumu selam we rahmetullahi we barekatuhu

hmm.. zaista lijepo   i ahlakli od tebe sto ismijavas svoju bracu i sestre nema sta...
ja sam onaj link koji je vec ionako postojao na ovoj stranici  postavila da ukazem onima koji nisu svjesni na  opasnost tog linka i to gdje se spominju magijske moci koje se koriste u spravljanju hamajlija amuleta i talismana..a magija je sihir i  strogo je zabranjena  u Islamu hamajlije su zabranjene u Islamu.. na linku se   to promotira kao ispravno evo da qvotiram jednu recenicu   recenicu koja trvrdi da je to ispravno
Kada se hamajlija ISPRAVNO  spravi i kada poprimi svoja MAGIJSKA  svojstva mi neodlucujemo ko je sihirbaz a ko nije to radi ulema koja je objasnila karakteristike sihirbaza po kojima ih mozemo prepoznati kao i serijetski stav sta spada u sihir i nedozvoljeno..zato sam i postavila i prenijela sve one textove u kojima je serijetski stav i stav uleme..

A NISAM ZA TO  da se postavljaju  i drugi   sihirbazskhi sajtovi na stranicu ..ja sam spominjala onu stranicu iskljucivo jer se o njoj  vec raspravljalo i zato sto vec postoji na ovom forumu..zamolila bi te da uklonis taj link koji si postavio ili neka se administratori pobrinu za to..

Naizad nisam otvorila ovu temu da bi raspravljala ili da bi se raspravljalo nego da bi ukazala i upozorila  na opasnost..zaista nemam ni vremena ni volje za raspravu pogotovo kad je bezsmislena..uopste neznam sta se ovdje vise ima raspravljati sve je jasno ko dan..
« Last Edit: Oktobar 11, 2008, 03:12:00 od sa8 »
*
0
*
0
Logged
Stranica: [1] 2 Idi gore Printaj 
« prethodno sljedeće »
Skoci na:  

Posjetilaca: 66816659
Copyright © IslamBosna.ba
Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines