ForumIslamBosnaTraěiKontaktäuraLoginRegistruj se

Privatni kutak

IB - Dućan:

Zadnji tekstovi:

Podrěi IB:

Zadnji postovi:

Poruke dana
Aferim dana:
Bezze dana:


Statistika
Poruka: 615047
Tema: 65065
Članova: 56440
Najnoviji član: MMullis


Popularno

+  IslamBosna Forum
|-+  Forum na bosanskom jeziku
| |-+  Dijalog s nemuslimanima (Moderator: ummuSumejja)
| | |-+  Islam i Alkohol
0 Članova i 1 Gost citaju ovu temu. « prethodno sljedeće »
Stranica: [1] 2 3 Idi dolje Printaj
Tema: Islam i Alkohol  (Čitanja 13598 puta)
alfa i omega

« u: Mart 25, 2007, 20:22:34 »


 90. O vjernici, vino i kocka i kumiri i strjelice za gatanje su odvratne stvari, šejtanovo djelo; zato se toga klonite da biste postigli što želite.

91. Š ejtan želi da pomoću vina i kocke unese među vas neprijateljstvo i mržnju i da vas od sjećanja na Allaha i od obavljanja molitve odvrati. Pa hoćete li se okaniti?

219. Pitaju te o vinu i kocki. Reci: "Oni donose veliku štetu, a i neku korist ljudima, samo je šteta od njih veća od koristi." I pitaju te koliko da udjeljuju. Reci: "Višak!" Eto, tako vam Allah objašnjava propise da biste razmislili

15. Zar je Džennet, koji je obećan onima koji se Allaha boje - u kome su rijeke od vode neustajale i rijeke od mlijeka nepromijenjena ukusa, i rijeke od vina, prijatna onima koji piju, i rijeke od meda procijeđenog i gdje ima voća svakovrsnog i oprosta od Gospodara njihova - zar je to isto što i patnja koja čeka one koji će u vatri vječno boraviti, koji će se uzavrelom vodom pojiti, koja će im crijeva kidati!



Smatra se da su Arapi izmislili alkohol.Kako sam gore naveo Allah prvo kaze da je Alkohol Sejtanovo djelo i da ga se ljudi klone.Ali pomocu Vina Sejtan hoce da medju ljude unese razdor i mrznju.Kako je onda moguce da se to isto Vino nalazi u Raju.Spominju se rijeke od Vina prijatna ukusa onima koji ga piju?
*
0
*
0
Logged
teha2

« Odgovori #1 u: Mart 25, 2007, 20:29:49 »


Kako je onda moguce da se to isto Vino nalazi u Raju.Spominju se rijeke od Vina prijatna ukusa onima koji ga piju?

Fazon je u tome sto to nije "to isto vino". Vino koje se u dzennetu nalazi nece imati loseg uticaja na ljude kao sto ovo ime. Jednostavno. MIslim da to na drugom mjestu u Kur'anu i pise samo nemam sad vremena da trazim.

Arapi nisu "izmislili alkohol" - nego su oni prvi izolirali etanol. Vino se pilo mnogo prije nego sto su oni saznali koja supstanca u vinu cini to da ljudi budalesu ...
*
0
*
0
Logged
pojedini

« Odgovori #2 u: Mart 25, 2007, 21:19:09 »


Problem je sto alf svoje (ne)znanje crpi sa krscanskih misionarskih sajtova. Ako alfe mislis da na ovom i onom svijetu vrijede ista pravila, onda si ti potpuna neznalica. Alfe, posto navodis sva  standardna krscanska pitanja i "navodne" kontradikcije, ja cu ti takodjer postirati odgovore na ta i ina pitanja.

Dio prvi

Navod
Česti napadi neprijatelja islama - krš√¶anskih misionara, orientalista i drugih - su, pored ostalog, bazirani i na navodnim "kontradikcijama" koje se nalaze u Allahovoj knjizi - Kur'anu. I iako je ova Božija Knjiga ve√¶ stolje√¶ima dostupna √®ovje√®anstvu koje je može istraživati i prou√®avati, kontradikcije u njoj nisu prona√įene do današnjeg dana. Me√įutim, nerjetki su slu√®ajevi da i u savremeno doba, naro√®ito uz pojavu interneta i lahkog na√®ina prenošenja informacija, nailazimo na pojedince pa i √®itave organizacije, koje neupu√¶enim masama serviraju mnoge kur'anske navode prezentiraju√¶i ih kao kontradikcije, te, kao takve, smatraju√¶i ih dokazima da Kur'an ne može biti djelo Sveznaju√¶eg Stvoritelja. Tekst koji je pred vama je krakti osvrt na neke od "argumenta" koji naj√®eš√¶e bivaju korišteni prilikom ovih ataka na autenti√®nost Objave Gospodara svih svjetova u kojoj stoji:

A zašto oni ne razmisle o Kur'anu? Da je on od nekog drugog, a ne od Allaha, sigurno bi u njemu našli mnoge protivrje√®nosti.
(Prevod znaèenja Kur'ana, 4:82)

Op√¶enito govore√¶i, kontradikcija, po svojoj definiciji, predstavlja situaciju u kojoj jedna izjava o nekom doga√įaju ili predmetu isklju√®uje mogu√¶nost neke druge izjave. Ono što napadi na Kur'an, dakle, nastoje posti√¶i jeste na√¶i dvije ili više kur'anskih tvrdnji koje isklju√®uju mogu√¶nost istinitosti jedna druge.

Od èega je èovjek stvoren? Krvi, gline, zemlje ili nièega?

U Kur'anu se nalaze svaka od dole navedenih izjava:

" stvara √®ovjeka od ugruška krvi." (96:2)

"Mi smo stvorili Adema od ilovaèe, od blata ustajalog." (15:26)

"Isaov sluèaj je u Allaha isti kao i sluèaj Ademov: od zemlje ga je stvorio, a zatim rekao: "Budi" - i on bi." (3:59)

"Mi od vode sve živo stvaramo." (21:30)

"A zar se √®ovjek ne sje√¶a da smo ga još prije stvorili, a da nije bio ništa." (19:67)

Neprijatelji islama navedene kur'anske citate koriste uprilikom tvrdnje da on kontradiktira sam sebi jer na jednom mjestu tvrdi da je èovjek stvoren od zemlje, na drugom od vode, na treæem od krvi itd.

Odgovor na ovu optužbu o kontradiktornosti u Kur'anu je jednostavan. Naime, √®ovjek je stvoren i od vode, i od gline i od zemlje i od (ugruška zgrušane) krvi. Prve tri materije koje se navode kao tvari iz kojih je √®ovjek stvoren se odnose na stvaranje prvog √®ovjeka na zemlji - Adama, mir neka je na njega. Ovo samo po sebi ne bi trebalo da nam izgleda kao kontradikcija jer smo svi, skoro sigurno, u djetinjstvu barem jednom uzeli malo zemlje (i/ili gline), tome dodali malo vode (pa makar iz obližnje bare) te od te mase pravili razne figure. Dakle, prema u√®enjima Kur'ana, prvi √®ovjek je napravljen iz smjese vode i zemlje (gline).

Š†to se ti√®e nastanka √®ovjeka iz (ugruška zgrušane) krvi, ono se odnosi na za√®etak ljudskog života u utrobi majke kada zametak u ranoj fazi razvoja ima baš takve karakteristike - karakteristike (zgrušanog ugrška) krvi. (Više o ovome u sekciji Islam i nauka.)

A vezano za kur'ansku izjavu da je √®ovjek stvoren iz ni√®ega tj. da je prije stvaranja bio ''ništa'', pa ova tvrdnja nije ništa drugo do ukazivanje √®ovjeku na √®injenicu da je on, kao stvorenje u najljepšem obliku i savršenog sklada, bi√¶e koje treba biti zahvalno i pokorno svom Tvorcu koji ga je stvorio iz bezživotne materije kakva je glina, a koja je i više nego ništavna naspram njegovog trenutnog stanja najrazvijenijeg stovrenja na Zemlji.

Da li, po Kur'anu, postoji ili ne postoji prisila u vjeri?

U Kur'anu stoji:

"U vjeru nije dozvoljeno silom nagoniti - pravi put se jasno razlikuje od zablude! Onaj koji ne vjeruje u Š†ejtana, a vjeruje u Allaha - drži se za naj√®vrš√¶u vezu, koja se ne√¶e prekinuti. - A Allah sve √®uje i zna." (2:256)

"I proglasi od Allaha i njegovog poslanika ljudima na dan velikog hadždža: "Allah i Njegov poslanik ne priznaju mnogobošce." Pa ako se pokajete, to je za vas bolje; a ako se okrenete, znajte Allahu ne√¶ete uma√¶i! A nevjernike obraduj kaznom nesnosnom." (9:3)

"Kada pro√įu sveti mjeseci, onda ubijajte mnogobošce gdje god ih na√įete, zarobljavajte ih, opsjedajte i na svakom prolazu do√®ekujte! Pa ako se pokaju i budu molitvu obavljali i zekat davali, ostavite ih na miru, jer Allah zaista prašta i samilostan je." (9:5)

"Borite se protiv onih kojima je data Knjiga, a koji ne vjeruju ni u Allaha ni u onaj svijet, ne smatraju zabranjenim ono što Allah i Njegov poslanik zabranjuju i ne ispovjedaju istinsku vjeru - sve dok ne daju glavarinu poslušno i smjerno." (9:29)

Protagonisti napada na Kur'an u navedenim ajetima* vide kontradikciju jer jedni tvrde kako islam nije za prisilu kada je u pitanju vjera dok se u drugima propisuju kazne, kako ovosvjetske tako i one na budu√¶em svijetu, za one koji se ne pridržavaju islamskih propisa, te se u njima poziva na borbu protiv onih koji nisu muslimani.

Kao odgovor na ovu tvrdnju, najprije je potrebno istaknuti da u islamu postoji prisila u vjeri. Zna√®enje ovih rije√®i jeste da onog momenta kada osoba prihvati islam kao sistem svog života, ona samovoljno izabere da se pokori božijem zakonu. Ukoliko poslije ovoga po√®ne kršiti božije zakone, ljudi koji imaju autoritet nad takvom osobom ne samo da imaju pravo nego su i dužni tu osobu najprije upozoriti i objasniti joj da njene akcije krše islamske odredbe, te potom, ukoliko osoba ustraje u √®injenju tog grijeha, dolazi do sankcionisanja njenog ponašanja. Na primjer, kada se osoba proglasi muslimanom dužna je, izme√įu ostalog, i pla√¶ati zekat ili, jednostavno re√®eno, jednu vrstu poreza na imetak. Ukoliko ona ne izvrši tu svoju obavezu biti √¶e primorana to u√®initi. Nemuslimani pak, √®ak ni u državi u kojoj se vlada islamom, zekat nisu obavezni pla√¶ati i na to ih niko ne može prisiliti. U ovom primjeru se, dakle, o√®ituje ta prisila u islamu, ako se ona tako može nazvati (ovo "ako" iz razloga što √®ovjek prvobitno svojevoljno izabira da li √¶e postati musliman ili ne).

Citirani ajeti, me√įutim, u suštini ne govore o gore navedenoj "prisili" u islamu.

Naime, u islamu NE postoji prisila U vjeru (u islam). Prvi ajet iz grupe citiranih ajeta govori baš o ovome, a to je da niti jedan musliman niti jednog nemuslimana nema pravo, niti smije prisiliti da on prihvati islam. Ovo je jako dobro poznat princip islama i oni koji islam pokušavaju napasti sa ovog fronta samim ovim √®inom pokazuju da islam ili jako malo poznaju ili da pak o njemu raspolažu sa dosta informacija, ali da ga namjerno pokušavaju predstavtiti u lošem svjetlu.

Ostali navedeni ajeti govore o oružanim sukobima izme√įu muslimana i onih koji to nisu gdje se navodi da se protiv takvih ne smije nastaviti borba ukoliko oni u me√įuvremenu odlu√®e postati muslimani. Dakle, cilj borbe protiv njih nije njihovo prisiljavanje da prihvate islam, nego je u pitanju, kao što sam kontekst navedenog ajeta 9:5 ukazuje, nastavak rata protiv onih (mnogobožaca) sa kojima su muslimani bili u ratnim odnosima prije nastupanja svetih mjeseci. Ajet 9:29, tako√įer gore naveden, govori o glavarini tj. porezu kojeg su nemuslimani u islamskoj državi dužni pla√¶ati. Dakle, sama rije√® "glavarina" koja je dužnost ISKLJU√ąIVO nemuslimana ukazuje na to da Kur'an ovdje ne govori o prisilnom nametanju u√®enja islama.

Š†to se ti√®e rije√®i ''...A nevjernike obraduj kaznom nesnosnom!'' iz citiranog ajeta 9:3, one se odnose na kaznu koju √¶e nevjernici iskusiti na budu√¶em svijetu, nakon Sudnjeg Dana, a zbog nepokornosti naredbama njihova Tvorca i Gospodara.

Da li je prvi musliman bio Muhamed, Ibrahim, Jakub ili Musa?

Kur'an veli:

''Meni (Muhammedu) se nare√įuje da se klanjam Allahu iskreno Mu ispovjedaju√¶i vjeru i nare√įuje mi se da budem prvi musliman.'' (39:12)

''I kad Nam Musa do√įe u odre√įeno vrijeme, i kada mu Gospodar njegov progovori, on re√®e: ''Gospodaru moj, ukaži mi se da te vidim!'' - ''Ne možeš me vidjeti - re√®e - ''ali pogledaj u ono brdo, pa ako ono ostane na svom mjestu vidjet √¶eš me!'' I kad se Gospodar njegov na onom brdu otkri, On ga sa zemljom sravni, a Musa se onesvješ√¶en strovali. √ąim se osvjesti re√®e: ''Hvaljen neka si! Kajem ti se, ja sam vjernik prvi!'' (7:143)

I ovi ajeti √®esto bivaju korišteni kao ''dokazi'' kontradikcije u Kur'anu jer, tobože, ne mogu i Musa i Muhammed, mir neka je na njih, obojica biti musliman broj 1.

Rije√® 'prvi' (korištena u citiranim ajetima) u arapskom, kao i u nekim drugim jezicima ima više zna√®enja. 'Prvi' se može odnositi na 'prvi u historiji', 'prvi iz odredjene grupe' itd.

Ajet 39:12 govori o nare√įenju Muhammedu, mir neka je na njega, da on bude prvi me√įu muslimanima tj. najbolji od njih kako bi svima ostalima bio uzor i kako bi ga ostali mogli slijediti. Ajet 7:143 govori o Musaovom, mir neka je na njega, prvom kontaktu sa Bogom na Gori Sinajskoj. Mojsije, mir neka je na njega, odgovara na poziv Boga do dostavi Istinu o Njemu te izjavljuje ''...ja sam vjernik prvi.'' tj. ja sam prvi od naroda svog (kojem sam poslan) da povjerujem u Tebe tj. ne√¶u tražiti od njih da u Tebe vjeruju bez da Te s√Ęm prije toga za Boga ne priznam.

Da li se Allahove objave mijenjaju ili ne?

Kur'an tako√įer sadrži sljede√¶e navode u kojima se √®esto pokušava istaknuti navodna kontradikcija:

''A poslanici su i prije tebe lažnim smatrani, pa su trpjeli što su ih u laž nagonili i mu√®ili sve dok im ne bi došla pomo√¶ Naša - a niko ne može Allahove rije√®i izmjeniti - i do tebe su doprle o poslanicima neke vijesti.'' (6:34)

''Rije√®i Gospodara tvoga su vrhunac istine i pravde; njegove rije√®i niko ne može promijeniti i On sve √®uje i sve zna.'' (6:115)

''Mi ni jedan propis ne promijenimo, niti ga u zaborav potisnemo, a da bolji od njega ili sli√®an njemu ne donesemo. Zar ti ne znaš da Allah sve može?'' (2:106)

''Kada mi jedan ajet dokinemo drugim, - a Allah najbolje zna šta objavljuje, - oni govore: 'Ti samo izmišljaš!' A nije tako, nego ve√¶ina njih ne zna.'' (16:101)

√ąinjenice da ovi ajeti ne kontradiktiraju jedan drugom ogleda se u sljede√¶em. Naime, prva dva navedena ajeta tvrde, i to naravno s pravom, da niko (niti jedna osoba niti grupa osoba niti bilo ko od stvorenja) nije u stanju, bez božijeg odobrenja, promjeniti Njegov govor. Ovo je opšte poznat princip u islamu.

Druga dva ajeta, me√įutim, govore o dokidanju (abrogaciji) jednog ajeta Kur'ana drugim ajetom, što je tako√įer opšte poznat islamski princip. Kur'an je objavljivan u periodu od 23 godine te je, sa promjenom okolnosti, dolazilo i do dokidanja odre√įenih predhodnih ajeta novo-objevljenim ajetima.

Primjer ovoga jeste oružana borba: u prvim godinama Muhamedovog, mir neka je na njega, poslanstva, muslimanima borba nije bila dozvoljena te je tek kasnije došlo njeno odobrenje. Drugi primjer jeste primjer zabrane alkohola. Zabrana konzumiranja ovog opojnog sretstva, √®ija je upotreba bila veoma uobi√®ajena, nije stigle 'od jednom' nego u tri faze. Sljedbenici Muhammeda (mir neka je na njega) su najprije bili upozoreni da alkohol ne donosi dobro; potom im je zabranjeno obavljanje molitve dok su pod utjecajem alkohola; i kona√®no, nako što se njihovo vjerovanje dovoljno u√®vrstilo, sišli su i ajeti kojima je alkohol u potpunosti zabranjen.

Dakle, govor božiji niko samovoljno ne može izmijeniti. Me√įutim, Bog je nalazio za shodno da mijenja propise donose√¶i nove a poništavaju√¶i stare. Isto se odnosi na propise koji su bili namijenjeni prijasnjim narodima tj. narodima koji su sljedili poslanike prije Muhammeda (mir neka je a sve njih). Neki od tih propisa su zadržani dok su neki, od strane Boga, promijenjeni.

Da li se faraon udavio u Crvenom Moru ili nije?

Iz sljede√¶ih ajeta se tako√įer nastoji izvu√¶u kur'anska kontradikcija jer, tobože, ne može biti da se faraon i udavio i nije udavio:

''I mi prevedosmo preko mora sinove Israelove, a za petama su im bili faraon i vojska njegova progone√¶i ih ni krive ni dužne. A on kad se po√®e daviti, uzviknu: 'Ja vjerujem da nema boga osim onoga u kojeg vjeruju sinovi Israilovi i ja se pokoravam!' 'Zar sada, a prije si neposlušan bio i razdor sijao?! Danas √¶emo izbaviti samo tvoje tijelo da bi bio pou√®an primjer onima poslije tebe' - ali mnogi ljudi su ravnodušni prema našim porukama.'' (10:90-92)

''I Faraon odluèi da ih iz zemlje istjera, pa mi potopismo i njega i one koji su bili s njim - sve.'' (17:103)

Kao što se jasno vidi, prvi citirani ajet kaže: ''Danas √¶emo izbaviti samo tvoje tijelo da bi bio pou√®an primjer onima poslije tebe.'' Naglašeni dio ovog dijela ajeta nudi odgovor na postavljeno pitanje ''Da li se faraon udavio u Crvenom Moru ili nije?''. Kao što jasno stoji u drugom ajetu, faraon je potopljen (udavio se, uzgubio je zivot kada se voda obru√®ila na njega i njegovu vojsku), me√įutim, njegovo tijelo je sa√®uvano i izbavljeno kako bi služilo kao pouka onima poslije njega.

*
0
*
0
Logged
pojedini

« Odgovori #3 u: Mart 25, 2007, 21:20:22 »


Dio drugi

Navod
Da li je konzumiranje vina dozvoljeno ili ne?

Kur'an tako√įer navodi sljed√¶e:

''Pitaju te o vinu i kocki. Reci: "Oni donose veliku štetu, a i neku korist ljudima, samo je šteta od njih ve√¶a od koristi."'' (2:219)

''O vjernici, pijani nikako molitvu ne obavljajte!'' (4:43)

''O vjernici, vino i kocka i kumiri i strijelice za gatanje su odvratne stvari, šejtanovo djelo; zato se toga klonite da bi ste postigli ono što želite.'' (5:90)

''Zar je džennet, koji je obe√¶an onima koji se Allaha boje - u kome su rijeke od vode neustajale i rijeke od mlijeka nepromijenjena okusa, i rijeke od vina, prijatna onima koji ga piju...'' (17:15)

''Dobri √¶e zaista u nasladama uživati, sa divana gledati, na licima njihovim prepozna√¶eš radost sretna života; njihova že√į bi√¶e ugašena sa √®istim vinom.'' (83:22 - 25)

Kako je mogu√¶e, pitaju se neki, da Kur'an o vinu govori na više na√®ina, nekad samo upozoravaju√¶i na njegovu štetnost, nekad ga zabranjuju√¶i, a nekada ga navoditi kao nagradu bogobojaznima.

Na ovo pitanje je ve√¶ djelimi√®no odgovoreno kada je bilo rije√®i o kur'anskim navodima u kojima se jednom npr. kaže da je samo obavljanje molitve u pijanom stanju nedozvoljeno što implicira da je konzumiranje vina ina√®e prihvatljivo, dok se u navedenom ajetu 5:90 nalazi kompletna zabrana vina. Ovdje je, dakle, rije√® o postepenoj zabrani alkohola gdje su vjernici najprije bili upozoravani o štetnosti ove stvari da bi im ona kona√®no bila u√®injena nedozvoljenom.

Š†to se ti√®e vina na budu√¶em svijetu tj. u adenu (raju), svijet u kojem mi živimo i budu√¶i svijet su dva razli√®ita svijeta u kojima ne vladaju isti zakoni. Dakle, u životu na zemlji alkohol je zabranjen dok √¶e se oni 'sretni' nasla√įivati vinom u adenu. Kakvo √¶e to vino biti i/ili kakva √¶e naša reakcija biti na njegovo konzumiranje (ho√¶e li nas opijati ili ne) mi ne znamo.

U koliko vremenskih razdoblja je stvoren ovaj svijet?

O stvaranju nebesa i Zemlje Kur'an nudi sljedeæe informacije:

''Gospodar vaš je Allah, koji je nebesa i Zemlju za šest vremenskih razdoblja stvorio.'' (10:3)

''Reci: "Zar, zaista, ne√¶ete da vjerujete u Onoga koji je u dva vremenska razdoblja Zemlju stvorio - i još Mu druge ravnim smatrate? To je Gospodar svjetova!" On je nepomi√®na brda po njoj stvorio i blagoslovljenom je u√®inio i proizvode njezine na njoj odredio, sve to u √®etiri vremenska razdoblja - ovo je objašnjenje za one koji pitaju, zatim se nebeskim visinama uputio dok je nebo još maglina bilo, pa njemu i Zemlji rekao: "Pojavite se milom ili silom!" - "Pojavljujemo se drage volje!" - odgovorili su, pa ih u dva vremenska razdoblja, kao sedam nebesa, stvorio, i odredio šta √¶e se u svakom nebu nalaziti. A nebo najbliže sjajnim zvijezdama smo ukrasili i nada njim Mi bdijemo. To je odredba Silnoga i Sveznaju√¶ega.'' (41:9-12)

Na osnovu ovih ajeta √®esto možemo nai√¶i na pitanje ''Kako to da se u Kur'anu jednom kaže da su nebesa i zemlja stvoreni u 6 vremenskih razdoblja, dok se u suri 41 navodi da je za taj posao ukupno bilo potrebno 8 razdoblja (2 za Zemlju, 4 za brda, i 2 za nebesa)?'' Kur'an navodi da su nebesa i zemlja stvoreni u 6 vremenskih razdoblja (dana) ne samo jednom neko ukupno 4 puta. Ova informacija se spominje pored citiranog ajeta 10:3 još i u ajetima 7:54, 11:7 i 57:4. A sto se ti√®e prora√®una da Kur'an u ajetima 41:9-12 tvrdi da je broj vrenemskih razdoblja prilikom stvaranja ovog svijeta bio 8, ukazuje na ništa drugo nego li na to da oni koji ovo tvrde Kur'anu nastoje nauditi kako god znaju i umiju, ili pak da je njihov nivo inteligencije doista na jednom veoma niskom nivou te nisu u stanju shvatiti nešto ovako jednostavno. Prije svega, Kur'an kaže da je ''sve to u √®etiri vremenska razdoblja''. Ovo ''to'' se odnosi ne samo na zadnju spomenutu stvar tj. stvaranje brda, nego na sve spomenuto do tog momenta - dakle, zemlju i brda zajedno. Znaju√¶i da je za stvaranje Zemlje potrošeno dva dana, stvaranje samih brda je u√®injeno tak√įer za dva dana.

Predpostavimo li pak da ovo tek izre√®eno nije ta√®no, tj. da se rije√® ''to'' u izdvojenom dijelu ajeta odnosi isklju√®ivo na brda, nije nemogu√¶e ni to da je Zemlja stvarana dva dana, da su brda stvarana 4 dana, te da su nebesa stvarana 2 dana, a da na kompletan posao stvaranja svih ovih stvari skupa nije potrošeno više od 6 dana. Stvaranje se, dakle, moglo desiti po sljede√¶oj šemi:

Dan 1: stvaranje Zemlje
Dan 2: zavrsetak stvaranja Zemlje i poèetak brda na njoj
Dan 3: nastavak stvaranja brda
Dan 4: nastavak stvaranja brda
Dan 5: završetak stvaranje brda i po√®etak stvaranja nebesa
Dan 6: završetak stvaranja nebesa

Vidimo, dakle, da √®ak i u drugom slu√®aju tj. drugom razumijevanju navedenih rije√®i, nemogu√¶e je ustvrditi da citirani ajeti kontradiktiraju jedan drugom jer ono što je navedeno u jednom ne isklju√®uje mogu√¶nost navoda u drugom.

Kontradiktornosti izme√įu Kur'ana i Biblije

Pored gore navedenih napada na Kur'an koji su bazirani na tvrdnjama da on kontradiktira sam sebi, mnogo je i napada koji dolaze sa jednog drugog fronta. Naime, veoma uèestali su i navodi da tekst Kur'an u mnogo navrata odstupa od nekih opæe prihvaæenih i opæe poznatih postavki baziranih na neèemu mimo Kur'ana.

Naj√®eš√¶i ovakav primjer jesu slu√®ajevi gdje se tekst Kur'ana ne slaže sa onim što je navedeno u Bibliji, što je krš√¶anima koji Bibliju uzimaju za referencu sasvim dovoljno da Kur'an proglase djelom √®ovjeka a ne Savršenog Stvoritelja. Cilj ovog teksta nije pisanje na ovu temu ali je svakako prikladno dota√¶i se i nje ovom prilikom.

Ovakve tvrdnje krš√¶ana - da Kur'an sadrži neta√®ne informacije - nisu ništa novo jer su se dešavale i u doba poslanika Muhammeda, mir neka je na njega. Ina√®e, u ovakve se diskusije ne bismo trebali upuštati jer one ne vode ni√®emu iz razloga što ljudi sa razli√®itim referentnim ta√®kama ne mogu na√¶i zajedni√®ko tlo. Jedni √¶e se uvijek pozivati na svoju referencu, dok √¶e drugi referirati drugoj. Ovakve diskusije treba da se svode na dijalog o autenti√®nosti jedne i druge knjige, tj. na pitanje "Š†ta uzimamo kao referencu!" Me√įutim, s obzirom da Biblija ipak sadrži ta√®nih informacija, ponekad je korisno osvrnuti se na ovakve tvrdnje pobornika stava da je današnja Biblija božija rije√®.

Jedan takav primjer imamo kod osporavatelja božanskog porjeklo Kur'ana kada kažu da 28. ajet sure Merjem sadrži neta√®ne podatke o životu Isaove majke, neka je Allah zadovoljan njima oboma:

"O sestro Harunova, tvoj otac nije bio od onih koji su skloni preljubi, a ni majka tvoja nije bila nevaljala (ne√®asna) žena."** (19:28)

Imam Muslim (priznati sakuplja√® poslani√®ke tradicije - sunneta) bilježi slu√®aj kada je ashab (bliski prijatelj Poslanika Muhammeda, mir neka je na njega) po imenu al-Mugireh ibn Š†ubah upitan od strane krš√¶ana, stanovnika regiona Nadžran, o gore navedenom ajetu. Na osnovu biblijskih zapisa sa kojima su raspolagali, oni su tvrdili da Merjem nikako ne može biti "sestra Harunova". (Harun je i sam bio božiji poslanik, te brat poslanika Musaa. Obojica, dakle, su živjeli u vremenu prije vremena Isaova, mir neka je na sve njih.)

Kada se al-Mugireh vratio u Medinu, grad u kome je živio poslanik Muhammed, mir neka je na njega, upitao je za pojašnjenje ajeta 19:28. Poslanik Muhammed, mir neka je na njega, mu je odgovorio: "Oni (Židovi) su imali obi√®aj (svojoj djeci) nadjevati imena svojih poslanika i pobožnih ljudi koji su živjeli prije njih."

Ovim je, dakle, pojašnjeno da Kur'an u navedenom ajetu nije govorio o Harunu, bratu Musaovom, nego o Merjeminom bratu koji se tako√įer zvao Harun, i to po uzoru na plemenitog predhodnika njihova naroda.

I iako je ova zamjerka na Kur'an stara ve√¶ više od 1400 godina, i danas ponovno nailazimo na one koje je pokušavaju iskoristiti kao alat pri napadu na islam. Jedan takav primjer imamo kod James Rodwell-a, √®ovjeka koji pri svom prevodu Kur'ana na engleski jezik, kod ovog ajeta 19:28, u napomeni urgira na svoje √®itaoce da dati ajet, zbog navodne dezinformacije, koriste protiv muslimana.

Zakljuèak

Na ovih par primjera smo vidjeli da neprijatelji islama nastoje na√¶i makar i najmanju grešku u Kur'anu kako bi ga diskreditovali. √ąinili su to oni me√įu starim generacijama, a √®ine to i ovi danas. Na nama je da ih upozorimo i uputimo ih na rije√®i Milostivog u kojima je rekao:

A zašto oni ne razmisle o Kur'anu? Da je on od nekog drugog, a ne od Allaha, sigurno bi u njemu našli mnoge protivrje√®nosti.
(Prevod znaèenja Kur'ana, 4:82)

Protivrje√®nosti u proteklih 14 stolje√¶a od vremena njegovog objavljivanja nisu prona√įene, pa od koga bi on onda mogao biti?!?

Napomena: tekst preuzet sa http://islam.dzemat.org/modules.php?name=News&file=print&sid=764
*
0
*
0
Logged
pojedini

« Odgovori #4 u: Mart 25, 2007, 21:21:50 »


Sve sto ti pises alfe je davno vidjeno. I davno prokazano.
*
0
*
0
Logged
alfa i omega

« Odgovori #5 u: Mart 25, 2007, 21:31:40 »


Ako se zna da ce u Raju biti vina,kako da se ne zna kako ce djelovati.Osim toga Dusa je nevidljiva i dusi nije potrebna hrana.Ona je Dah Bozji.Ali najbolje je ovo:svijet u kojem mi živimo i budu√¶i svijet su dva razli√®ita svijeta u kojima ne vladaju isti zakoni.Kada sam naveo primjer Starog i Novog Zavjeta smijao si se.Kako moze jedan zakon biti za Zidove a jedan za Krscane?
Sada mi kazi dali je Alkohol zabranjen ili ne?
*
0
*
0
Logged
pojedini

« Odgovori #6 u: Mart 25, 2007, 21:45:22 »


Smijao sam se jer si prvo rekao da prihvatas i postujes Stari Zavjet:
Navod
Tacno Pojedini.Da vjerujem u njega i postujem ga

Navod
Da vjerujem i postujem   stari Zavjet.Jer nas Novi zavjet nadopunjuje Stari i Isus Ispunjava ono sto se o njemu reklo.Jer,Isus nije dosao da ukine Stari Zavjet nego da ispuni ono sto su drugi proroci proroci prorekli o njemu.

a onda si rekao
Navod
Rekao sam vec da je stari zavjet objavljen zidovima.Tada krscani nisu ni postojali.Ali Crkva priznje te objave kao Bozije.
Navod
Stari Zavjet-SAVEZ bio je izmedju Boga i Zidova.Ta su pravila vrijedila za zidove.

Ti alfe NE POSTUJES Stari Zavjet, nemoj lagati da postujes!

Ne postujes, jer da postujes ne bi jeo svinjetinu.


Procitaj tekst koji sam ti naveo, pa neces postavljati tako glupa pitanja.
*
0
*
0
Logged
alfa i omega

« Odgovori #7 u: Mart 25, 2007, 21:56:20 »


Kada spominjes kontradikcije objasni mi ovo:
76. I Nuhu se, kad u davno vrijeme zavapi, odazvasmo i njega i čeljad njegovu od jada velikog spasismo.

Tu se spominje da se Nuhu sa svojom djecom spasio,ali ovaj ajet kaze suprotno:

2. I ona ih je ponijela na valovima velikim kao brda i Nuh zovnu sina svoga koji se nalazio podaleko: "O sinko moj, ukrcaj se s nama, ne budi s nevjernicima!" -

43. a on reče: "Skloniće se na kakvo brdo koje će me od vode zaštititi." - "Niko danas Allahove kazne neće pošteđen biti, osim onoga kome se On smilovao!" - reče Nuh, i val ih razdvoji, i on potopljen bi.

ili kako je moguce da Musa spominje Indzil ako je on Isau objavljen.

157. onima koji će slijediti Poslanika, vjerovjesnika, koji neće znati  čitati ni pisati, kojeg oni kod sebe, u Tevratu i Indžilu, zapisana nalaze, koji će od njih tražiti da čine dobra djela, a od odvratnih odvraćati ih, koji će im lijepa jela dozvoliti, a ružna im zabraniti, koji će ih tereta i teškoća koje su oni imali osloboditi. Zato će oni koji budu u njega vjerovali, koji ga budu podržavali i pomagali i svjetlo po njemu poslano slijedili - postići ono što budu željeli.
*
0
*
0
Logged
pojedini

« Odgovori #8 u: Mart 25, 2007, 22:22:42 »



ili kako je moguce da Musa spominje Indzil ako je on Isau objavljen.



Lazes! Indzil ne spominje Musa a.s., vec Allah:

155. I Musa odabra iz naroda svoga sedamdeset ljudi da u određeno vrijeme stanu pred Nas. A kad ih zadesi potres, on reče: "Gospodaru moj, da si htio, mogao si i njih i mene uništiti još prije. Zar da nas uništiš zbog onoga što su uradili bezumnici naši? To je samo iskušenje Tvoje kojim Ti, koga hoćeš, u zabludi ostavljaš, a kome hoćeš, na Pravi put ukazuješ; Ti si Gospodar naš, pa nam oprosti i smiluj nam se, jer Ti praštaš najviše;

156. i dosudi nam milost na ovome svijetu, i na onome svijetu - mi se, vraćamo Tebi!" - "Kaznom Svojom Ja kažnjavam koga hoću" - reče On - "a milost Moja obuhvaća sve; daću je onima koji se budu grijeha klonili i zekat davali, i onima koji u dokaze Naše budu vjerovali,

157. onima koji će slijediti Poslanika, vjerovjesnika, koji neće znati  čitati ni pisati, kojeg oni kod sebe, u Tevratu i Indžilu, zapisana nalaze, koji će od njih tražiti da čine dobra djela, a od odvratnih odvraćati ih, koji će im lijepa jela dozvoliti, a ružna im zabraniti, koji će ih tereta i teškoća koje su oni imali osloboditi. Zato će oni koji budu u njega vjerovali, koji ga budu podržavali i pomagali i svjetlo po njemu poslano slijedili - postići ono što budu željeli.


Nafilovan si neznanjem! Da li te placaju da pises ovakve lazi?
*
0
*
0
Logged
teha2

« Odgovori #9 u: Mart 25, 2007, 22:29:33 »


Tu se spominje da se Nuhu sa svojom djecom spasio,ali ovaj ajet kaze suprotno:

Ne kaze. Nuh je imao vise djece. Jedan sin mu je bio nevjernik i on nije spasen. Jednostavno opet Smiley

Navod
157. onima koji će slijediti Poslanika, vjerovjesnika, koji neće znati  čitati ni pisati, kojeg oni kod sebe, u Tevratu i Indžilu, zapisana nalaze, koji će od njih tražiti da čine dobra djela, a od odvratnih odvraćati ih, koji će im lijepa jela dozvoliti, a ružna im zabraniti, koji će ih tereta i teškoća koje su oni imali osloboditi. Zato će oni koji budu u njega vjerovali, koji ga budu podržavali i pomagali i svjetlo po njemu poslano slijedili - postići ono što budu željeli.

Hajde ziv bio kako ti nije dosadno postirati stvari izvan konteksta kad znas da mozemo provjeriti. Samo dzaba trosis vrijeme. I ubuduce navedi i suru ... jer "157." samo ne znaci nista ...

Sura 7
Al-A'raf -- Bedemi ...

 155. I Musa odabra iz naroda svoga sedamdeset ljudi da u odre√įeno
vrijeme stanu pred Nas. A kad ih zadesi potres, on reèe: "Gospodaru
moj, da si htio, mogao si i njih i mene uništiti još prije. Zar da
nas uništiš zbog onoga što su uradili bezumnici naši? To je samo
iskušenje Tvoje kojim Ti, koga ho√¶eš, u zabludi ostavljaš, a kome
ho√¶eš, na Pravi put ukazuješ; Ti si Gospodar naš, pa nam oprosti i
smiluj nam se, jer Ti praštaš najviše;
***
156. i dosudi nam milost na ovome svijetu, i na onome svijetu - mi
se, vra√¶amo Tebi!" - "Kaznom Svojom Ja kažnjavam koga ho√¶u" - re√®e
On
- "a milost Moja obuhvaæa sve; daæu je onima koji se budu grijeha
klonili i zekat davali, i onima koji u dokaze Naše budu vjerovali,
***
157. onima koji æe slijediti Poslanika, vjerovjesnika, koji neæe
znati √®itati ni pisati, kojeg oni kod sebe, u Tevratu i Indžilu,
zapisana nalaze, koji √¶e od njih tražiti da √®ine dobra djela, a od
odvratnih odvra√¶ati ih, koji √¶e im lijepa jela dozvoliti, a ružna im
zabraniti, koji √¶e ih tereta i teško√¶a koje su oni imali osloboditi.
Zato √¶e oni koji budu u njega vjerovali, koji ga budu podržavali i
pomagali i svjetlo po njemu poslano slijedili - posti√¶i ono što budu
željeli. [/quote]

Vidis da to nije Musa a.s. rekao nego Allah dz.s.
*
0
*
0
Logged
AbdulFaatir
*
Oflajn
23624
Vidi Profil
« Odgovori #10 u: Mart 25, 2007, 22:59:18 »


Navod
76. I Nuhu se, kad u davno vrijeme zavapi, odazvasmo i njega i čeljad njegovu od jada velikog spasismo.

Tu se spominje da se Nuhu sa svojom djecom spasio,ali ovaj ajet kaze suprotno:

ovdje jos reci da se mnoge stvari komplikuju kroz prevod

rijec "ehl" se ne moze bas tako jednostavno prevesti kao "celjad", odnosno moze, ali moze imati i druga znacenja

recimo "ehlul bejt" (bejt znaci kuca, a ovdje se misli na Poslanikovu s.a.w.s. kucu) su porodica Allahova Poslanika Muhammeda s.a.w.s.

ehl moze znaciti i sljedbenici. ko zna arapski neka mi pritekne u pomoc
*
0
*
0
Logged

"I ne služite se zakletvama svojim zato da biste jedni druge varali, da se ne bi pokliznula noga koja čvrsto stoji, i da ne biste nesreću iskusili zato što ste od Allahova puta odvraćali; a patnja velika vas još čeka."
alfa i omega

« Odgovori #11 u: Mart 26, 2007, 00:35:22 »




Ako to Allah kaze Musi znaci li to da je Indzil oduvijek.On je bio i prije nego je Isa dosao?Ako je tako dali je i Kuran oduvijek?
*
0
*
0
Logged
pojedini

« Odgovori #12 u: Mart 26, 2007, 00:40:55 »


Govori se o buducem vremenu.

daću je onima koji se budu grijeha klonili i zekat davali, i onima koji u dokaze Naše budu vjerovali,
157. onima koji će slijediti Poslanika, vjerovjesnika, koji neće znati čitati ni pisati, kojeg oni kod sebe, u Tevratu i Indžilu, zapisana nalaze, koji će od njih tražiti da čine dobra djela, a od odvratnih odvraćati ih


Okani se lazi i lazljivih stranica. Vidis sta se desi.
« Last Edit: Mart 26, 2007, 00:52:51 od pojedini »
*
0
*
0
Logged
Allahov_rob

« Odgovori #13 u: Mart 26, 2007, 00:58:04 »


Pojedini cestitam ti na odmjerenosti i na argumentovanim odgovorima na koja alfa nema komentara nego, kao sto ti rece, vadi neka nova pitanja sa nekog sajta ili neke knjige.
Jos jednom cestitam

Selam
*
0
*
0
Logged
pojedini

« Odgovori #14 u: Mart 26, 2007, 01:17:42 »


Alejkum selam brate,

Ne vidjeha za zivota svoga nerazumnijeg bica od alfa. Pokazes mu da je to laz, a on opet glavom kroz zid.

Kada bi covjek samo naucio Citati.

O vjernici, pokoravajte se Allahu i Njegovu Poslaniku, i ne napuštajte ga, ta vi slušate šta on govori,
i ne budite kao oni koji govore: "Slušamo!" - a ne slušaju.
Najgora bića kod Allaha su oni koji su gluhi i nijemi, koji neće da shvaćaju.
Da Allah zna da od njih može biti ikakva dobra, učinio bi da čuju, a da je učinio i da čuju, oni bi se opet okrenuli, jer oni i inače glave okreću.
*
0
*
0
Logged
Stranica: [1] 2 3 Idi gore Printaj 
« prethodno sljedeće »
Skoci na:  

Posjetilaca: 67910392
Copyright © IslamBosna.ba
Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines